Digitaalne õppevara

Link ainele : Digitaalne õppevara – Tallinna Ülikooli haridustehnoloogia magistriõppe kursus (wordpress.com)

Photo by Roberto Nickson on Pexels.com

Õpileping

Kursuse esimeseks individuaalseks ülesandeks on enda ajaveebi ülesseadmine ja õpilepingu koostamine.

Teema – Töötan koolis informaatika õpetajana. Soovin teada rohkem digitaalse õppematerjali loomise kohta just informaatika vaatevinklist. Olen olnud iseõppija ning tihtipeale ei ole seotust või struktuuri ja kõik läheb kirjuks. Rühmatöö teema osas meeldivad mulle teemad asjade internetist (IoT), liitreaalsus, virtuaalreaalsus.

Eesmärk- luua toimiv kogumik e-koolikotti. Toimiva all mõtlen seda, et see oleks abiks nii mulle kui teistele.

Strateegiad – Eesmärgi täidan sammudena:

  1. Loengutes osalemine
  2. Rühmatöösse panustamine ja koostöö rühmakaaslastega.
  3. Kodutööde tegemine MÕTTEGA. Minu jaoks on oluline kodutööd teha mõttega. Ma ei pruugi jõuda alati neid õigeks ajaks tähtajaliselt esitada, kuid teen teen lõpuks siiski ära ja mulle ei meeldi üle jala tegemine.
  4. Iseenda hoidmine! Selleks, et koostada midagi väärtuslikku tuleb anda endale aru, et ideaalne ei ole alati hea! Vastavalt võimetele ja võimalustele.

Vahendid/ressursid – õppejõud ja kursusekaaslased. Rühmakaaslastega suhtleme videovahendusel ning ei jäta kedagi üksi. Tehnikast on olulisel kohal arvuti, internetiühendus. Kasutan lisakuvarit, sest silmad ei pea vastu pisikesel ekraanil toimetamist. Õppimiseks palju aega ja ressursse ei ole kuna õppimine toimub nädalavahetusel kui kooli ei ole, sest muul ajal olen hõivatud töö, pere ja muude toimetustega.

Hindamine – eesmärgid on saavutatud, kui kõik kodutööd on esitatud ja saanud positiivse tagasiside, rühmatöö on hästi õnnestunud ja selle tulemusel on valminud digiõppevara, mis sobib ka avaldamiseks õppematerjalina. Aine on hinnatud positiivse hindega.

Kursuse lõpus kirjutatakse õpilepingu põhjal refleksioon.